Új jelszó kérése

Vásárló belépés

Kategóriák

Látogató számláló

1
0
1
5
4
6
9

Partnereink

Szavazás

Naptár

2017. Július
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 

Kérdések és válaszok

Az alábbi kérdések szoktak felmerülni ügyfeleink részéről.

Ha újabb, mások számára is érdeke kérdések merülnek, fel, ezekkel bővítjük, a tájékoztatót.

Van-e raktáron a termék ?
Ha az áruházban rendelhető, akkor nagy valószínűséggel van raktáron, de több raktárból dolgozunk.

Ha a termék van raktáron azonnal átvehető ?
Attól függ melyik raktárunkban található. Ha az üzletünkben van, akkor igen, egyéb esetekben időpontot egyeztetünk. Kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken.

A neten megtalálható termékek mindegyike elérhető ?
Általában a 90% elérhető, rövidebb vagy hosszabb időn belül.
A legtöbb termék, ha külső raktáron van is, néhány napon belül megérkezik, de van amikor csak 10-14 nap alatt jön meg.

Hol van a raktár ?
Több raktárból is dolgozunk. A legjobban elérhető raktár az üzletünkben van, itt több mint 15 millió Forintos állandó készlettel rendelkezünk a folyamatosan fogyó eszközökből.
Külső raktáraink a kerületben, illetve vidéken találhatók,  3 ilyen fő raktárunk van.

Az Extol-Heron-Fortum raktárunk van hozzánk legközelebb, a többi termék raktára kicsit messzebb van.

Át tudom-e venni a terméket a raktárban ?
Erre nincs lehetőség.
A raktárak csak tárolásra vannak, ott ügyfél szolgálat, áru kiskereskedelmi kiadása nincs, még előre fizetés mellett sem. Erre sem emberileg, sem technikailag nincsenek felkészülve.

Az üzletben mely termékeket tudom átvenni ?
Általában amelyek az áruházban jelölve vannak, de ebben is lehet eltérés a készlet frissítés átfutása miatt.
Minden esetben érdemes telefonon, vagy elektronikus levélben érdeklődni.

Nettó vagy bruttó árak szerepelnek a termékek mellett ?

Nettó és bruttó árak is, külön megjelölve, a félreértések elkerülése végett úgy, hogy nettó+áfa=bruttó.

 

A képek tényleg az eladó terméket ábrázolják ?

Igen. A képek minden esetben az eladó termékről készülnek, amennyiben ettől eltérés van ( szín, kialakítás, egyéb tulajdonságok ), azt a leírásban pontosan közöljük.

 

Nettó áron szeretnék vásárolni, lehet ?

Amennyiben külföldi ( uniós ) vállalkozása van, igen. Ehhez meg kell adja uniós adószámát, a cég nevét és címét. Központi adat nyilvántartóból lekérjük az adatokat, és ha az ellenőrzésen megfelelt, a vállalkozás valóban létezik, és működik, akkor tudunk áfa mentes export számlát kiállítani. Nulla áfás export számlát személyes átvétel esetén készpénzes vagy kiszállítás kérésénél előre utalásos fizetéssel tudunk kiállítani, utánvéttel nem. Személyes átvételnél kerjük hozza el a cég bélyegzőjét is.

 

Számla nem kell, elég csak a blokk.

Elvileg volna lehetőség csak blokk kiadására, de mivel gépi számlázásunk van, csak számlát adunk ki, aminek feltétele a pontos vevő megnevezés. A számla kiállításához egyébként a vevő nevét és címét nincs lehetőségünk sem ellenőrizni, sem megkérdőjelezni.

Számla nélkül szeretnék vásárolni.

Erre nincs mód, és mivel blokkot nem tudunk adni, minden esetben áfás számlát állítunk ki.

 

Hol tart a megrendelés ?

Ezt bármikor ellenőrizheti, ha azonosítójával belép a rendszerbe, és megrendeléseinél megnézi. Minden státus mellett van magyarázat is, mi mit jelent. Ha esetleg ez nem ad elég tájékoztatást, telefonon elér minket és segítünk.

 

Mikor kerül kiszállításra a megrendelt termék ?

Megrendelésének kiszállítási ideje több tényezőtől is függ.

Mivel több raktárból dolgozunk, így a kiszállítás ideje ennek megfelelően változhat. Több terméknél a szállítás időpontja eleve 3-7 napban van megadva.

 

Mely területekre lehet kérni a terméket kiszállítással ?

Magyarország teljes területére, azon belül bárhova. Külföldi, határ menti cégek gyakran élnek azzal a lehetőséggel, hogy határ menti helyre ismerőshöz kérik a csomagot és átjönnek érte a határon.

 

Ha a termék van "polcon" azaz azonnali készleten van üzletünkben, a megrendelés után 2-3 napon belül, jó esetben akár másnap a megrendelőhöz érkezik.

 

Ha a termék küsö raktárunkon van, a boltunkba beérkezés után 2-3 napon belül érkezik a megrendelőhöz. illetve vehető át üzletünkben személyesen. Árut általában hétfői napokon hozunk be, ekkor akár több raklapnyi mennyiséget, ennek lerakása még aznap, vagy másnap történik meg, majd osztályozása, készletezése.

 

Más országból történő beszerzés esetén a beszállítást befolyásolhatja a rendelt mennyiség, illetve a beszerzés helye ( Ausztria, Anglia, Kína, Németország, stb. ) Ezekből az országokból hetente, vagy havonta kapunk árut, a kínai beszállítás ideje minimum 3 hónap.

 

Futár érkezése üzletünkbe általában kora délutáni órákban történik, tehát az aznap délig leadott és "polcon" lévő termék másnap már a kért címen lehet. A kiszállítás pontos időpontjáról nem tudunk tájékoztatást adni, ez a helyi kiszállító futár kompetenciája, erre ráhatásunk nincs, kéréseket tudunk felé megfogalmazni, de ezt kötelezővé nem tehetjük számára. A megrendeléskor leadott kéréseket, egyéb információkat a szállító levélen feltüntetjük.

 

Ha bemegyek az üzletbe ugyan azon az áron tudok vásárolni, mint ami a webshopban van ?

Természetesen ! Nem is értjük mi oka van valakinek két féle árképzést végezni. Igaz a neten kisebb a rezsi, de ha az ügyfél megtisztel azzal, hogy személyesen eljön szerszám üzletünkbe, esélyt adva arra, hogy jobban megismerhessük egymást, akkor mi megtiszteljük az ügyfelet azzal, hogy nem sakkozunk, sumákolunk több féle árral. Ezzel egy részt hiteltelenné tehetjük magunkat, más részt kellemetlen helyzetbe hozhatjuk ügyfelünket, aki egy bizonyos összeggel készült. Szerintünk ezt nem tehetjük meg.

 

Személyes vagy utánvétes vásárlás esetén van-e kezelési költség ?

Nincs, és ameddig lehet, nem is tervezzük. Személyes vásárlásnál nem értjük milyen kezelési költség merül fel néhány lereskedőnél, kiszállítás esetén pedig sem pénz kezelési sem utánvét díjat nem számítunk fel.

 

Bankkártyával lehet-e vásárolni ?

Szerszám üzletünkben van mód bankkártyával való vásárlásra, online lehetőség jelenleg nincs, ezt a hiányt előre utalásos számla kiállításával hidajuk át. Minden járatos bankkártya használható, de AMEX hitelkártyát nem tudunk elfogadni.

 

Kedvezményesen szeretnék vásárolni, lehet ?

Van lehetőség kedvezmény igénybe vételére, egyedi elbírálás alapján. A kedvezmény megmutatkozhat tényleges árcsökkentésben vagy ingyenes kiszállításban is. Csak régi bevált kapcsolat és folyamatos vásárlás esetén van lehetőség tárgyalni róla.

 

Halasztott fizetést / utólagos utalást szerenék lehet ?

Elvileg igen, de ehhez egy hosszabb ideje létező megbízható együttműködés kell, és egyedi elbírálás szernt adjuk meg a lehetőséget. Fizetési elmaradás vagy csúszás esetén visszaállunk az utánvétre vagy előre utalásra. Ha vállalat irányítási rendszerük nem támogatja az utánvétet, akkor előre utalással tudunk együtt dolgozni.

 

Mégsem tetszik a megvásárolt szerszám, mi a teendő ?

A törvényben előírt időn belül+1 nap ( jelenleg 14 nap a törvényi előírás, mi 15 napot adunk ) elállási jog illeti meg a felhasználót. Elállási szándék esetén jelezze felénk ilyen irányú igényét, lehetőleg írásban. A szerszámot, egyéb felszerelést visszavesszük, aminek csak 1-2 feltétele van, amiket kérünk betartani. A szerszámot olyan állapotban juttassa vissza hozzánk, hogy az újra értékesíthető legyen, úgy maga a szerszám mint a csomagolása. Ha nem így van, értékcsökkenést számíthatunk fel. A szerszám visszajuttatása, annak költsége az ügyfelet terheli. Előfodult már olyan is, hogy a törvényi időkorlát után is visszavettünk szerszámot, ez egyedi elbírálás kérdése, ilyen esetekben lehetőséget adunk a vételár levásárlására.

 

Elromlott a szerszám, mi a teendő ?

Garanciális és garancián túli meghibásodás esetén is állunk rendelkezésre. Amennyiben lehet, első sorban nekünk juttassa vissza a szerszámot, ehhez a vásárlási bizonylatot és/vagy garancia jegyet is kérjük elküldeni a szerszám mellé. A javíttatást intézzük, és utána a jó eszközt egyeztetett módon vissza juttatjuk a vevőnek. Figyelem ! A szerviznek joga van visszautasítani a garanciális javítást amennyiben úgy látja, hogy a garanciális feltételek nem állnak fenn, erről jegyzőkönyvet állít ki, ami hivatalos úton megtámadható. Ebben nekünk semmilyen közvetlen ráhatásunk nincs, de jó kapcsolataink által kérhetjük a szervizt, hogy vegye különleges elbánás alá az eszközt.

 

A megrendelés státuszáról a rendelés visszaigazolásában kap tájékoztatást, illetve megrendelés követésnél bármikor ellenőrizheti azt.