Vásárló belépés

Partnereink

Naptár

2022. Augusztus
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 

Látogató számláló

1
8
6
3
4
0
9

Kérdések és válaszok

Az alábbi kérdések szoktak felmerülni ügyfeleink részéről.

Van-e raktáron a termék?
Ha az áruházban rendelhető, akkor nagy valószínűséggel van raktáron, de több raktárból dolgozunk.

Ha a termék van raktáron azonnal átvehető?
Online megrendelt termék átvétele csak előre egyeztetett időablakban, átvételi pontunkon lehetséges.

A neten megtalálható termékek mindegyike elérhető?
A legtöbb termék, ha külső raktáron van is, általában néhány napon belül megérkezik, de van amikor csak 10-14 nap alatt jön meg.

Hol van a raktár?
Több raktárból is dolgozunk. A legjobban elérhető raktár saját kezelésben van, itt akár több mint ezer darabos állandó készlettel rendelkezünk a folyamatosan fogyó eszközökből.


Át tudom-e venni a terméket a külső raktárban?
Erre nincs lehetőség.
A raktárak csak tárolásra vannak, ott ügyfélszolgálat, áru kiskereskedelmi kiadása nincs, még előre fizetés mellett sem. Erre sem emberileg, sem technikailag nincsenek felkészülve.

Nettó vagy bruttó árak szerepelnek a termékek mellett ?

Nettó és bruttó árak is, külön megjelölve, a félreértések elkerülése végett úgy, hogy nettó+áfa=bruttó.

A képek tényleg az eladó terméket ábrázolják ?

Igen. A képek minden esetben az eladó termékről készülnek, amennyiben ettől eltérés van ( szín, kialakítás, egyéb tulajdonságok ), azt a leírásban pontosan közöljük.

Nettó áron szeretnék vásárolni, lehet ?

Amennyiben külföldi ( uniós ) vállalkozása van, igen. Ehhez meg kell adja uniós adószámát, a cég nevét és címét. Központi adat nyilvántartóból lekérjük az adatokat, és ha az ellenőrzésen megfelelt, a vállalkozás valóban létezik, és működik, akkor tudunk áfa mentes export számlát kiállítani. Nulla áfás export számlát személyes átvétel esetén készpénzes vagy kiszállítás kérésénél előre utalásos fizetéssel tudunk kiállítani, utánvéttel nem. Személyes átvételnél kerjük hozza el a cég bélyegzőjét is.

Számla nem kell, elég csak a blokk.

Elvileg volna lehetőség csak blokk kiadására, de mivel gépi számlázásunk van, csak számlát adunk ki, aminek feltétele a pontos vevő megnevezés. A számla kiállításához egyébként a vevő nevét és címét nincs lehetőségünk sem ellenőrizni, sem megkérdőjelezni.

Számla nélkül szeretnék vásárolni.

Erre nincs mód, és mivel blokkot nem tudunk adni, minden esetben áfás számlát állítunk ki.

Hol tart a megrendelés ?

Ezt bármikor ellenőrizheti, ha azonosítójával belép a rendszerbe, és megrendeléseinél megnézi. Minden státus mellett van magyarázat is, mi mit jelent. Ha esetleg ez nem ad elég tájékoztatást, telefonon elér minket és segítünk.

Mikor kerül kiszállításra a megrendelt termék ?

Megrendelésének kiszállítási ideje több tényezőtől is függ.

Mivel több raktárból dolgozunk, így a kiszállítás ideje ennek megfelelően változhat. Több terméknél a szállítás időpontja eleve 3-7 napban van megadva.

Mely területekre lehet kérni a terméket kiszállítással ?

Magyarország teljes területére, azon belül bárhova. Külföldi, határ menti cégek gyakran élnek azzal a lehetőséggel, hogy határ menti helyre ismerőshöz kérik a csomagot és átjönnek érte a határon.

Ha a termék van "polcon" azaz azonnali készleten van kéziraktárunkban, a megrendelés után 2-3 napon belül, jó esetben akár másnap a megrendelőhöz érkezik.

Ha a termék küsö raktárunkon van, a kéziraktárba beérkezés után 2-3 napon belül érkezik a megrendelőhöz. illetve vehető át üzletünkben személyesen. Árut általában hétfői napokon érkeztetünk, ekkor akár több raklapnyi mennyiséget, ennek lerakása még aznap, vagy másnap történik meg, majd osztályozása, készletezése.

Más országból történő beszerzés esetén a beszállítást befolyásolhatja a rendelt mennyiség, illetve a beszerzés helye ( Ausztria, Anglia, Kína, Németország, stb. ) Ezekből az országokból hetente, vagy havonta kapunk árut, a kínai beszállítás ideje minimum 3 hónap.

Futár érkezése raktárunkba a reggeli órákban történik, tehát az aznap kilencig leadott és "polcon" lévő termék másnap már a kért címen lehet. A kiszállítás pontos időpontjáról nem tudunk tájékoztatást adni, ez a helyi kiszállító futár kompetenciája, erre ráhatásunk nincs, kéréseket tudunk felé megfogalmazni, de ezt kötelezővé nem tehetjük számára. A megrendeléskor leadott kéréseket, egyéb információkat a szállító levélen feltüntetjük.

Személyes vagy utánvétes vásárlás esetén van-e kezelési költség ?

Kiszállításnál utánvétes fizetésnél, egy szolid utánvét díjat számolunk fel. Személyes átvétel esetén külön díj felszmolása természetesen nincs.

Bankkártyával lehet-e vásárolni ?

Átvételi pontunkon van mód bankkártyával való fizetésre, online lehetőség jelenleg nincs, ezt a hiányt előre utalásos számla kiállításával hidajuk át. Minden járatos bankkártya használható, de AMEX hitelkártyát nem tudunk elfogadni.

Kedvezményesen szeretnék vásárolni, lehet ?

Van lehetőség kedvezmény igénybe vételére, egyedi elbírálás alapján. A kedvezmény megmutatkozhat tényleges árcsökkentésben vagy ingyenes kiszállításban is. Csak régi bevált kapcsolat és folyamatos vásárlás esetén van lehetőség tárgyalni róla.

Halasztott fizetést / utólagos utalást szerenék lehet ?

Elvileg igen, de ehhez egy hosszabb ideje létező megbízható együttműködés kell, és egyedi elbírálás szernt adjuk meg a lehetőséget. Fizetési elmaradás vagy csúszás esetén visszaállunk az utánvétre vagy előre utalásra. Ha vállalat irányítási rendszerük nem támogatja az utánvétet, akkor előre utalással tudunk együtt dolgozni.

Mégsem tetszik a megvásárolt szerszám, mi a teendő ?

A törvényben előírt időn belül ( jelenleg 14 nap a törvényi előírás ) elállási jog illeti meg a felhasználót. Elállási szándék esetén jelezze felénk ilyen irányú igényét, minden esetben írásban. A szerszámot, egyéb felszerelést visszavesszük, aminek csak 1-2 feltétele van, amiket kérünk betartani. A szerszámot olyan állapotban juttassa vissza hozzánk, hogy az újra értékesíthető legyen, úgy maga a szerszám, mint a csomagolása. Ha nem így van, értékcsökkenést számíthatunk fel. A szerszám visszajuttatása, annak költsége az ügyfelet terheli. Előfodult már olyan is, hogy a törvényi időkorlát után is visszavettünk szerszámot, ez egyedi elbírálás kérdése, ilyen esetekben lehetőséget adunk a vételár levásárlására.

Elromlott a szerszám, mi a teendő ?

Garanciális és garancián túli meghibásodás esetén is állunk rendelkezésre. Amennyiben lehet, első sorban nekünk juttassa vissza a szerszámot, ehhez a vásárlási bizonylatot és/vagy garancia jegyet is kérjük elküldeni a szerszám mellé. A javíttatást intézzük, és utána a jó eszközt egyeztetett módon visszajuttatjuk a vevőnek. Figyelem ! A szerviznek joga van visszautasítani a garanciális javítást amennyiben úgy látja, hogy a garanciális feltételek nem állnak fenn, erről jegyzőkönyvet állít ki, ami hivatalos úton megtámadható. Ebben nekünk semmilyen közvetlen ráhatásunk nincs.

A megrendelés státuszáról a rendelés visszaigazolásában kap tájékoztatást, illetve megrendelés követésnél bármikor ellenőrizheti azt.

;